Pierścienie redukcyjne

Każda piła tarczowa ma określoną średnicę otworu, w którym można mocować tarczę. Da się jednak wykorzystać również tarczę od innego kompletu. Potrzebny jest do tego niewielki element, taki jak pierścień redukcyjny do piły tarczowej. Dzięki temu możliwe jest przejście z tarczy 30 na 25,4 mm czy z 20 na 16 mm. Większość pierścieni redukcyjnych do tarcz pilarskich i podobnych urządzeń kosztuje najwyżej kilka złotych. Warto więc kupić je przy okazji innych zakupów, bo w razie konieczności wykonania nagłej naprawy mogą być nieocenione.

W tym dziale znaleźć można metalowe pierścienie redukcyjne do tarcz diamentowych oraz tarcz do drewna. Dostępne są również gotowe zestawy przejściówek redukcyjnych do otworów tarcz, oznaczone np. jako 30/28,6/25/20/16 mm. Pozwalają one na stopniową redukcję wielkości z otworu 30 mm na nawet o połowę mniejsze. Przed zakupem warto sprawdzić ich grubość, która może się wahać najczęściej w zakresach 1,2 – 1,8mm.

Na podobnej zasadzie działają pierścienie redukcyjne do felg. W samochodach różnych marek różne są parametry elementów w miejscu łączenia koła z piastą. Każdy producent ma określoną średnicę wewnętrzną otworu centralnego felgi. Markowe felgi trzymają się tych parametrów, jednak już akcesoria kupione poza salonem danego producenta samochodów mogą znacznie od nich odbiegać. Dlatego często takie elementy korzystają z pierścieni redukcyjnych, które pozwalają dopasować średnicę uniwersalnego otworu bazowego do wymiarów trzpieni piast samochodu.

Produkty 4

Ustaw kierunek malejący
na stronę
Zobacz jako Lista Siatka
  1. Pierścień redukcyjny 25,4/22,2mm gr. 2,0mm EDT Eurodima
    W magazynie
  2. Pierścień redukcyjny 25,4/20mm gr. 1,7mm EDT Eurodima
    W magazynie
  3. Pierścień redukcyjny 60/35mm gr. 2,8mm EDT Eurodima
    W magazynie
  4. Pierścień redukcyjny 60/25,4mm gr. 2,8mm EDT Eurodima
    W magazynie

Produkty 4

Ustaw kierunek malejący
na stronę
Zobacz jako Lista Siatka