Koszty wysyłki
Zamówienie o wartości powyżej 700zł | Pozostałe zamówienia | |
---|---|---|
Koszty wysyłki pokrywa sklep. Warunki do spełnienia:
| Koszty wysyłki pokrywa kupujący według tabeli poniżej |
Szczegółowe koszty przesyłek znajdują się poniżej. Należy pamiętać, że poszczególni przewoźnicy mogą zmieniać warunki cenowe.
Wartość zamówienia | Waga kg | Kurier przedpłata przelew bankowy | Kurier przedpłata PayU / imoje | Kurier pobranie |
0 - 700 zł | 0 - 30 kg | 16,00 zł | 16,00 zł | 25,00 zł |
0 - 700 zł | 30 - 50 kg | 120,00 zł | 120,00 zł | 140,00 zł |
0 - 700 zł | 50 - 200 kg | 150,00 zł | 150,00 zł | 170,00 zł |
powyżej 700 zł | 0 - 30 kg | 0,00 zł | 0,00 zł | 25,00 zł* |
powyżej 700 zł | 30 - 50 kg | 100,00 zł | 100,00 zł | 120,00 zł* |
powyżej 700 zł | 50 - 200 kg | 130,00 zł | 130,00 zł | 150,00 zł* |
powyżej 700 zł | powyżej 200 kg | 200,00 zł | 200,00 zł | - |
* przesyłki pobraniowe możliwe do maksymalnej wartości 15 000 zł
Wartość zamówienia | Waga kg | Poczta Polska przedpłata przelew bankowy | Poczta Polska przedpłata PayU / imoje | Poczta Polska pobranie |
List polecony ekonomiczny | ||||
0 - 100 zł | 0 - 0,5 kg | 7,50 zł | 7,50 zł | - |
List polecony priorytetowy | ||||
0 - 100 zł | 0 - 0,5 kg | 9,50 zł | 9,50 zł | - |
Paczka ekonomiczna | ||||
0 - 700 zł | 0 - 1 kg | 9,50 zł | 9,50 zł | 17,00 zł |
0 - 700 zł | każdy dodatkowy kg | + 2,00 zł | + 2,00 zł | + 2,00 zł |
powyżej 700 zł | 0 -1 kg | 0,00 zł | 9,50 zł | 17,00 zł |
powyżej 700 zł | każdy dodatkowy kg | + 0,00 zł | + 2,00 zł | + 2,00 zł |
Paczka priorytetowa | ||||
0 - 700 zł | 0 - 1 kg | 12,00 zł | 12,00 zł | 19,00 zł |
0 - 700 zł | każdy dodatkowy kg | + 2,00 zł | + 2,00 zł | + 2,00 zł |
powyżej 700 zł | 0 - 1 kg | 0,00 zł | 12,00 zł | 19,00 zł |
powyżej 700 zł | każdy dodatkowy kg | + 0,00 zł | + 2,00 zł | + 2,00 zł |
Wartość zamówienia | Waga kg | Paczkomat InPost przedpłata przelew bankowy | Paczkomat InPost przedpłata PayU / imoje | Paczkomat InPost pobranie |
0 - 700 zł | 0 - 25 kg | 18,99 zł | 18,99 zł | 23,00 zł |
powyżej 700 zł | 0 - 25 kg | 0,00 zł | 0,00 zł | 23,00 zł |
Podane warunki dostaw dotyczą obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
W celu złożenia zamówienia z adresem dostawy poza granicami Polski zapraszamy do kontaktu z działem obsługi klienta.
Zadzwoń do nas | Napisz do nas | Dział obsługi Klienta | ||
---|---|---|---|---|
z tel. kom. 71 725 35 26 z tel. stacj. 801 009 556 | sklep@industria24.pl | pn-pt 8:00 - 16:00 |
Firmy kurierskie zazwyczaj dostarczą paczkę w ciągu 3 dni roboczych. Z doświadczenia wiemy, że w większości przypadków paczki docierają do klientów następnego dnia roboczego po nadaniu. Kurier dostarczający przesyłkę nie jest naszym pracownikiem i nie mamy wpływu na termin i standard doręczenia przesyłki od momentu opuszczenia naszego magazynu.
WAŻNE, PROSZĘ PRZECZYTAĆ!!!
1. W przypadku napotkania jakichkolwiek problemów podczas procesu odbioru prosimy (obowiązkowo):
Zachowaj spokój --> Poproś kuriera, aby zaczekał --> Zadzwoń do sklepu tel. 801 009 556 lub 71 725 35 26
2. Reklamacje
Reklamacje będą rozpatrywane tylko w przypadku otwarcia przesyłki w obecności kuriera!
Kurier nie pozwoli na otwarcie przesyłki, dopóki nie zostanie ona podpisana i opłacona (paczka za pobraniem)
3. Przed potwierdzeniem odbioru przesyłki prosimy:
a) obejrzeć paczkę z zewnątrz pod kątem wyglądu i stanu uszkodzenia opakowania zewnętrznego ze wskazaniem zawartości Uszkodzenia (rysy, wgniecenia, dziury w kartonie itp.).
b) o wyegzekwowanie wpisu obok „Podpis Odbiorcy” i jednoznaczne stwierdzenie, że przesyłka jest uszkodzona lub własnoręczne wpisanie „Uszkodzona Paczka” i podpisanie się wyłącznie na dokumencie potwierdzającym.
W powyższym przypadku oraz w każdym innym mają Państwo obowiązek sprawdzić, czy przesyłka jest nieuszkodzona. Kurier jest zobowiązany zaczekać, ponieważ w razie konieczności będzie musiał spisać protokół szkody. Kurier nie pozwoli Państwu otworzyć paczki, dopóki nie potwierdzi odbioru. Jeśli kurier nie chce uczestniczyć w sprawdzeniu, czy przesyłka jest nieuszkodzona (bo wie że wcześniej np. ta paczka spadła) należy koniecznie napisać
„OPAKOWANIE USZKODZONE, ODMAWIAM PRZYJĘCIA” i się podpisać.
W przypadku przesyłek paczkomatowych należy sprawdzić stan przesyłki przed zamknięciem drzwiczek skrzynki. Jeśli paczka będzie uszkodzona, to należy zostawić ją w skrzynce, zamknąć drzwiczki i w panelu zgłosić uwagi do przesyłki.
4. Konieczny jest dokładny opis opakowania zewnętrznego i wewnętrznego. Szczególnie na protokole szkody. Proszę się upewnić, że kurier zaznaczył krzyżykiem odpowiednie pole:
„Uszkodzone opakowanie zewnętrzne i wewnętrzne”: (TAK)
Jeśli nie ma uszkodzeń i widoczne są jedynie ślady wgnieceń lub rys, również prosimy o odnotowanie tego w protokole.
Nie ma zapisu o uszkodzeniach na opakowaniu – nie ma odszkodowania.
5. W przypadku odbioru uszkodzonej przesyłki i nie sporządzenia protokołu szkody w momencie odbioru, klient będzie musiał samodzielnie ubiegać się o odszkodowanie w firmie kurierskiej (każda paczka jest ubezpieczona). W przypadku braku sporządzenia poprawnego protokołu szkody, skutkuje to brakiem możliwości dochodzenia roszczeń reklamacyjnych.
Przesyłki są nadawane w sposób nienaganny (dobrze zabezpieczone, kartony są niepogniecione).
DPD | DHL | InPost | Poczta Polska | |||
---|---|---|---|---|---|---|
tel.: 801 400 373 tel.: +48 22 577 55 55 pn-pt 8:00 - 20:00 sob 8:00 - 14:00 Protokół szkody wypełniamy elektronicznie: www.protokol.dpd.com.pl | tel.: +48 426 345 345 pn-pt 7:30 - 16:30 Procedura zgłoszenia uszkodzeń/reklamacji: www.dhl.com | tel.: 722 444 000 tel.: 746 600 000 pn-pt 7:00 - 22:00 sob 8:00 - 20:00 Protokół szkody wypełniamy elektronicznie: www.inpost.pl/protokol | tel.: 801 333 444 tel.: +48 438 420 600 pn-pt 8:00 - 20:00 Protokół szkody: www.poczta-polska.pl |
Odbiór osobisty
Aby skorzystać z możliwości odbioru osobistego należy:
- złożyć zamówienie z metodą dostawy odbiór osobisty
- wybrać formę zapłaty przedpłata przelewem bankowym lub przedpłata PayU / iMoje
- dokonać zapłaty przelewem bankowym - dotyczy formy przedpłata
- odebrać zakupiony towar po otrzymaniu informacji z datą i godzinami odbioru
W niektórych przypadkach do zamówienia zostanie doliczona opłata logistyczna, która jest uzależniona od wartości zamówienia.
Szczegółowe koszty odbiorów osobistych przedstawia poniższa tabela:
Wartość zamówienia | Opłata logistyczna przedpłata przelew bankowy | Opłata logistyczna przedpłata PayU / iMoje | ||
---|---|---|---|---|
0 - 700 zł | 10,00 zł | 10,00 zł | ||
powyżej 700 zł | 0,00 zł | 10,00 zł |
Adres odbioru:
Industria24.pl
ul. Długosza 2-6
51-162 Wrocław