Darmowa dostawa od 700 zł
Wysyłka w 24h
Leasing i płatność na raty

Koszty wysyłki

Zamówienie o wartości powyżej 700zł Pozostałe zamówienia
Koszty wysyłki pokrywa sklep. Warunki do spełnienia:

  1. waga do 30kg
  2. przedpłata przelewem bankowym
 Koszty wysyłki pokrywa kupujący według tabeli poniżej

Szczegółowe koszty przesyłek znajdują się poniżej. Należy pamiętać, że poszczególni przewoźnicy mogą zmieniać warunki cenowe.

Wartość zamówieniaWaga
kg
Kurier
przedpłata
przelew bankowy
Kurier
przedpłata
PayU / imoje
Kurier
pobranie
0 - 700 zł0 - 30 kg16,00 zł16,00 zł25,00 zł
0 - 700 zł30 - 50 kg120,00 zł120,00 zł140,00 zł
0 - 700 zł50 - 200 kg150,00 zł150,00 zł170,00 zł
powyżej 700 zł0 - 30 kg0,00 zł0,00 zł25,00 zł*
powyżej 700 zł30 - 50 kg100,00 zł100,00 zł120,00 zł*
powyżej 700 zł50 - 200 kg130,00 zł130,00 zł150,00 zł*
powyżej 700 złpowyżej 200 kg200,00 zł200,00 zł-

* przesyłki pobraniowe możliwe do maksymalnej wartości 15 000 zł

Wartość zamówieniaWaga
kg
Poczta Polska
przedpłata
przelew bankowy
Poczta Polska
przedpłata
PayU / imoje
Poczta Polska
pobranie
List polecony ekonomiczny
0 - 100 zł0 - 0,5 kg7,50 zł7,50 zł-
List polecony priorytetowy
0 - 100 zł0 - 0,5 kg9,50 zł9,50 zł-
Paczka ekonomiczna

0 - 700 zł

0 - 1 kg9,50 zł9,50 zł17,00 zł
0 - 700 złkażdy dodatkowy kg+ 2,00 zł+ 2,00 zł+ 2,00 zł
powyżej 700 zł0 -1 kg0,00 zł9,50 zł17,00 zł
powyżej 700 złkażdy dodatkowy kg+ 0,00 zł+ 2,00 zł+ 2,00 zł
Paczka priorytetowa
0 - 700 zł0 - 1 kg12,00 zł12,00 zł19,00 zł
0 - 700 złkażdy dodatkowy kg+ 2,00 zł+ 2,00 zł+ 2,00 zł
powyżej 700 zł0 - 1 kg0,00 zł12,00 zł19,00 zł
powyżej 700 złkażdy dodatkowy kg+ 0,00 zł+ 2,00 zł+ 2,00 zł

Wartość zamówieniaWaga
kg
Paczkomat InPost
przedpłata
przelew bankowy
Paczkomat InPost
przedpłata
PayU / imoje
Paczkomat InPost
pobranie
0 - 700 zł0 - 25 kg18,99 zł18,99 zł23,00 zł
powyżej 700 zł0 - 25 kg0,00 zł0,00 zł23,00 zł

Podane warunki dostaw dotyczą obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.

W celu złożenia zamówienia z adresem dostawy poza granicami Polski zapraszamy do kontaktu z działem obsługi klienta.

Zadzwoń do nas Napisz do nas Dział obsługi Klienta
z tel. kom.  71 725 35 26

z tel. stacj.  801 009 556
 sklep@industria24.pl pn-pt  8:00 - 16:00

Firmy kurierskie zazwyczaj dostarczą paczkę w ciągu 3 dni roboczych. Z doświadczenia wiemy, że w większości przypadków paczki docierają do klientów następnego dnia roboczego po nadaniu. Kurier dostarczający przesyłkę nie jest naszym pracownikiem i nie mamy wpływu na termin i standard doręczenia przesyłki od momentu opuszczenia naszego magazynu.

WAŻNE, PROSZĘ PRZECZYTAĆ!!!

1. W przypadku napotkania jakichkolwiek problemów podczas procesu odbioru prosimy (obowiązkowo):
Zachowaj spokój --> Poproś kuriera, aby zaczekał --> Zadzwoń do sklepu tel. 801 009 556 lub 71 725 35 26

2. Reklamacje
Reklamacje będą rozpatrywane tylko w przypadku otwarcia przesyłki w obecności kuriera!
Kurier nie pozwoli na otwarcie przesyłki, dopóki nie zostanie ona podpisana i opłacona (paczka za pobraniem)

3. Przed potwierdzeniem odbioru przesyłki prosimy:
a) obejrzeć paczkę z zewnątrz pod kątem wyglądu i stanu uszkodzenia opakowania zewnętrznego ze wskazaniem zawartości Uszkodzenia (rysy, wgniecenia, dziury w kartonie itp.).
b) o wyegzekwowanie wpisu obok „Podpis Odbiorcy” i jednoznaczne stwierdzenie, że przesyłka jest uszkodzona lub własnoręczne wpisanie „Uszkodzona Paczka” i podpisanie się wyłącznie na dokumencie potwierdzającym.

W powyższym przypadku oraz w każdym innym mają Państwo obowiązek sprawdzić, czy przesyłka jest nieuszkodzona. Kurier jest zobowiązany zaczekać, ponieważ w razie konieczności będzie musiał spisać protokół szkody. Kurier nie pozwoli Państwu otworzyć paczki, dopóki nie potwierdzi odbioru. Jeśli kurier nie chce uczestniczyć w sprawdzeniu, czy przesyłka jest nieuszkodzona (bo wie że wcześniej np. ta paczka spadła) należy koniecznie napisać
„OPAKOWANIE USZKODZONE, ODMAWIAM PRZYJĘCIA” i się podpisać.

W przypadku przesyłek paczkomatowych należy sprawdzić stan przesyłki przed zamknięciem drzwiczek skrzynki. Jeśli paczka będzie uszkodzona, to należy zostawić ją w skrzynce, zamknąć drzwiczki i w panelu zgłosić uwagi do przesyłki.

4. Konieczny jest dokładny opis opakowania zewnętrznego i wewnętrznego. Szczególnie na protokole szkody. Proszę się upewnić, że kurier zaznaczył krzyżykiem odpowiednie pole:
„Uszkodzone opakowanie zewnętrzne i wewnętrzne”: (TAK)
Jeśli nie ma uszkodzeń i widoczne są jedynie ślady wgnieceń lub rys, również prosimy o odnotowanie tego w protokole.
Nie ma zapisu o uszkodzeniach na opakowaniu – nie ma odszkodowania.

5. W przypadku odbioru uszkodzonej przesyłki i nie sporządzenia protokołu szkody w momencie odbioru, klient będzie musiał samodzielnie ubiegać się o odszkodowanie w firmie kurierskiej (każda paczka jest ubezpieczona). W przypadku braku sporządzenia poprawnego protokołu szkody, skutkuje to brakiem możliwości dochodzenia roszczeń reklamacyjnych.

Przesyłki są nadawane w sposób nienaganny (dobrze zabezpieczone, kartony są niepogniecione).

DPD DHL InPost Poczta Polska
tel.:  801 400 373
tel.:  +48 22 577 55 55
pn-pt  8:00 - 20:00
sob  8:00 - 14:00

Protokół szkody wypełniamy elektronicznie:
www.protokol.dpd.com.pl
 tel.:  +48 426 345 345
pn-pt  7:30 - 16:30

Procedura zgłoszenia uszkodzeń/reklamacji:
www.dhl.com
 tel.:  722 444 000
tel.:  746 600 000
pn-pt  7:00 - 22:00
sob  8:00 - 20:00

Protokół szkody wypełniamy elektronicznie:
www.inpost.pl/protokol
 tel.:  801 333 444
tel.:  +48 438 420 600
pn-pt  8:00 - 20:00

Protokół szkody:
www.poczta-polska.pl

Odbiór osobisty

Aby skorzystać z możliwości odbioru osobistego należy:

  1. złożyć zamówienie z metodą dostawy odbiór osobisty
  2. wybrać formę zapłaty przedpłata przelewem bankowym lub przedpłata PayU / iMoje
  3. dokonać zapłaty przelewem bankowym - dotyczy formy przedpłata
  4. odebrać zakupiony towar po otrzymaniu informacji z datą i godzinami odbioru

W niektórych przypadkach do zamówienia zostanie doliczona opłata logistyczna, która jest uzależniona od wartości zamówienia.

Szczegółowe koszty odbiorów osobistych przedstawia poniższa tabela:

Wartość zamówienia Opłata logistyczna
przedpłata
przelew bankowy
 Opłata logistyczna
przedpłata
PayU / iMoje
0 - 700 zł 10,00 zł 10,00 zł
powyżej 700 zł 0,00 zł 10,00 zł

Adres odbioru:
Industria24.pl
ul. Długosza 2-6
51-162 Wrocław