FAQ - najczęściej zadawane pytania
Pytania
- Dlaczego warto kupować w sklepie industria24.pl?
- Ile czasu muszę czekać na zamówiony towar?
- Nie jestem pewny jaki towar kupić – jak mogę uzyskać szczegółowe informacje o produktach?
- Chciałbym uzyskać dodatkowe informacje na temat towaru który mnie interesuje.
- Interesuje mnie towar z Państwa branży – nie mogę go jednak znaleźć w Waszym sklepie – co powinienem zrobić?
- Jak kupować?
- Czy można odebrać zamówiony towar osobiście?
- Czy mogę zapłacić kartą kredytową?
- Czy płacenie kartą kredytową jest bezpieczne?
- Czy możliwy jest zakup na raty?
- Czy mogę wyleasingować kupowany u Was towar?
- Jakie są koszty przesyłki?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Czy mogę wydłużyć okres gwarancji?
- Przesyłka długo nie dociera do mnie – co robić?
- Co zrobić kiedy zakupiony towar okaże się wadliwy?
- Jakie są dodatkowe koszty związane z zakupem towaru?
- Zapomniałem hasło do logowania – co robić?
Odpowiedzi
1. Dlaczego warto kupować w sklepie Industria24.pl?
- Wygoda zakupów - zamawiasz i otrzymujesz towar, nie wychodząc z domu.
- Oszczędzasz czas – wystarczy chwila i zamówienie jest u nas, a najczęściej już następnego dnia otrzymujesz przesyłkę.
- Oszczędzasz pieniądze – ścisła współpraca z producentami i bezpośrednimi dystrybutorami pozwala nam na oferowanie konkurencyjnych cen. Dajemy również możliwość negocjowania cen przy większych zakupach oraz udział w programie rabatowym.
- Bezpieczeństwo – pamiętaj, że kupując w sklepie internetowym, masz większe prawa niż w sklepie tradycyjnym. Zakupiony towar możesz zwrócić do nas bez podawania przyczyny, a my oddamy Ci pieniądze. Zasady zwrotu towarów opisane są w regulaminie. Pobierz formularz zwrotu towaru
- Profesjonalne doradztwo – korzystając z pomocy naszych doświadczonych doradców technicznych możesz być pewny, że kupisz towary najlepiej dobrane do Twoich potrzeb.
- Serwis – posiadamy własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzedawanych urządzeń.
- Szeroka oferta – u nas masz naprawdę duży wybór - szeroka i systematycznie rozszerzana oferta poczynając od elektronarzędzi, poprzez pneumatykę, narzędzia ręczne, akcesoria i osprzęt, po artykuły BHP i chemię - Ponad 20 tysięcy produktów i 100 marek dostępnych i systematycznie dodawanych do katalogu online.
- Doświadczenie – mamy ponad 20 lat doświadczenia w sprzedaży narzędzi oraz zaopatrywaniu przemysłu.
2. Ile czasu muszę czekać na zamówiony towar?
Wysyłka zakupionego towaru realizowana jest w dni pracy firm kurierskich, tj. od poniedziałku do piątku. 95% zamówień złożonych w dni powszednie do godziny 12 wysyłane są tego samego dnia pod warunkiem otrzymania przedpłaty lub wyboru przesyłki za pobraniem. Towary ze statusem "W magazynie" wysyłane są w terminie 1-7 dni roboczych; towary ze statusem "Wydłużony czas realizacji" wysyłane są po uzupełnieniu stanu z magazynu producenta i czas realizacji jest zależny od dostępności w magazynie producenta.
3. Nie jestem pewny jaki towar kupić – jak mogę uzyskać szczegółowe informacje o produktach?
Prosimy o kontakt z naszą firmą, nasi doradcy techniczni są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Przejdź do zakładki Kontakt.
4. Chciałbym uzyskać dodatkowe informacje na temat towaru który mnie interesuje.
Prosimy o kontakt z naszą firmą, nasi doradcy techniczni są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Kontakt.
5. Interesuje mnie towar z Państwa branży, nie mogę go jednak znaleźć w Waszym sklepie – co powinienem zrobić?
Proszę o wysłanie zapytania ofertowego mailem lub o kontakt telefoniczny. W naszej stałej ofercie mamy bowiem kilkanaście tysięcy produktów ponad 100 marek, które systematycznie dodawane są do oferty sklepu internetowego. Jeśli tylko będziemy dysponować poszukiwanym towarem, na pewno przygotujemy korzystną ofertę.
6. Jak kupować?
Procedura kupowania jest szybka i łatwa. Wystarczy przejść kolejne kroki:
Wybierz towar, który Cię interesuje.
Dodaj wybrany towar 'do koszyka'.
Zarejestruj się lub złóż zamówienie jako Gość
Uzupełnij formularz teleadresowy
Wybierz formę płatności i dostawy.
Potwierdź zamówienie.
W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z naszym sklepem.
7. Czy można odebrać zamówiony towar osobiście?
Sklep internetowy Industria24.pl działa jako wirtualna platforma sprzedażowa, ale udostępniliśmy także możliwość odbioru osobistego. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie Sposoby wysyłki.
8. Czy mogę zapłacić kartą kredytową?
Tak, nasz sklep umożliwia płatność kartą kredytową. W tym celu podczas dokonywania zakupów wybierz opcję: płatności elektroniczne - PayU. Przy wyborze tej formy płatności należy pamiętać, że weryfikacja karty trwa do 24 godzin, co może nieznacznie wydłużyć czas transakcji.
9. Czy płacenie kartą kredytową jest bezpieczne?
Płatność kartą kredytową jest całkowicie bezpieczna. Numery kart kredytowych trafiają bezpośrednio do PolCardu. W momencie wybrania opcji płatności elektronicznej lub kartą kredytową - zostajesz przekierowany na szyfrowaną przez protokół SSL stronę PayU. Tam dokonujesz płatności za zakupiony towar. Następnie w naszym module rozliczeniowym widoczny jest tylko numer zamówienia i kwota transakcji do rozliczenia. Jest to maksymalna kwota, którą możemy "pobrać" z danej karty lub konta
10. Czy możliwy jest zakup na raty?
Tak, zapewniamy taką możliwość w systemie ratalnym BNP Paribas S.A. Jeśli chcesz dokonać zakupu na raty, po dodaniu wszystkich wybranych towarów do koszyka w formularzu zamówienia wybierz Metodę płatności BNP Paribas S.A. Zakupy na raty. Zostanie uruchomiony symulator rat, który w szybki i prosty sposób pozwoli obliczyć wysokość miesięcznej raty kredytu i złożyć online wniosek o kredyt. Wartość zakupu nie może przekroczyć 7 tys. PLN brutto. Dla większych zamówień mamy przygotowaną ofertę leasingu maszyn i urządzeń (patrz poniżej). Szczegóły zakupów na raty znajdziesz tu.
11. Czy mogę wyleasingować kupowany u Was towar?
W przypadku większych urządzeń bądź zakupu wyposażenia warsztatu pracy jesteśmy w stanie zaoferować Wam leasing. Usługa uruchomiona została wraz z LeaseLink. Osoby zainteresowane mogą przeprowadzić zamówienie przez panel sklepu wybierając w koszyku opcję W leasingu i wypełniając formularz na stronie leasingodawcy.
12. Jakie są koszty przesyłki?
Koszty wysyłki zamówienia o wartości powyżej 700 zł, wadze do 30 kg z formą płatności przedpłata - przelew bankowy pokrywa Sklep. Koszty wysyłki pozostałych zamówień pokrywa Kupujący. Są one uzależnione od rodzaju przesyłki oraz wagi zamówionego towaru.
Szczegółowe koszty przesyłek przedstawiają poniższe tabele:
Wartość zamówienia | Waga kg |
Kurier DHL przedpłata przelew bankowy |
Kurier DHL przedpłata PayU |
Kurier DHL pobranie |
0 - 700 zł | 0 - 30 kg | 16,00 zł | 16,00 zł | 25,00 zł |
0 - 700 zł | 30 - 50 kg | 55,00 zł | 55,00 zł | 65,00 zł |
0 - 700 zł | 50 - 200kg | 70,00 zł | 70,00 zł | 80,00 zł |
powyżej 700 zł | 0 - 30 kg | 0,00 zł | 0,00 zł | 25,00 zł* |
powyżej 700 zł | 30 - 50kg | 20,00 zł | 20,00 zł | 65,00 zł* |
powyżej 700 zł | 50 - 200 kg | 50,00 zł | 50,00 zł | 80,00 zł* |
powyżej 700 zł | powyżej 200 kg | 98,00 zł | 98,00 zł; | - |
* przesyłki pobraniowe możliwe do maksymalnej wartości 15 000 zł
Wartość zamówienia | Waga kg |
Poczta Polska przedpłata przelew bankowy |
Poczta Polska przedpłata PayU |
Poczta Polska pobranie |
List polecony ekonomiczny | ||||
0 - 100 zł | 0 - 1 kg | 6,50 zł | 6,50 zł | - |
List polecony priorytetowy | ||||
0 - 100 zł | 0 - 1 kg | 9,50 zł | 9,50 zł | - |
Paczka ekonomiczna | ||||
0 - 700 zł |
0 - 1 kg | 9,50 zł | 9,50 zł | 17,00 zł |
0 - 700 zł | każdy dodatkowy kg | + 2,00 zł | + 2,00 zł | + 2,00 zł |
powyżej 700 zł | 0 - 1 kg | 0,00 zł | 9,50 zł | 17,00 zł |
powyżej 700 zł | każdy dodatkowy kg | + 0,00 zł | + 2,00 zł | + 2,00 zł |
Paczka priorytetowa | ||||
0 - 700 zł | 0 - 1 kg | 12,00 zł | 12,00 zł | 19,00 zł |
0 - 700 zł | każdy dodatkowy kg | + 2,00 zł | + 2,00 zł | + 2,00 zł |
powyżej 700 zł | 0 - 1 kg | 0,00 zł | 12,00 zł | 19,00 zł |
powyżej 700 zł | każdy dodatkowy kg | + 0,00 zł | + 2,00 zł | + 2,00 zł |
Wartość zamówienia | Waga kg |
Paczkomat InPost przedpłata przelew bankowy |
Paczkomat InPost przedpłata PayU |
Paczkomat InPost pobranie |
0 - 700 zł | 0 - 25 kg | 18,99 zł | 18,99 zł | 23,00 zł |
powyżej 700 zł | 0 - 25 kg | 0,00 zł | 0,00 zł | 23,00 zł |
Podane warunki dostaw dotyczą obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
W celu złożenia zamówienia z adresem dostawy poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej należy zwrócić się do Sklepu w celu ustalenia odrębnych warunków dostawy.
13. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Do każdej transakcji wystawiamy fakturę VAT, która dołączana jest do przesyłki. W przypadku zakupu konsumenckiego dokument zostanie wystawiony imiennie. W przypadku zakupu na firmę należy przy rejestracji lub składaniu zamówienia podać pełne dane firmy wraz z numerem NIP.
14. Czy mogę wydłużyć okres gwarancji?
Wiele z popularnych marek (jak np. Bosch, Festool, Protool i inne) oferują możliwość wydłużenia okresu gwarancji. Warunkiem jest dokonanie rejestracji zakupionego towaru w zaraz po zakupie (na ogół 30 dni) na stronie producenta. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie Gwarancje
15. Przesyłka długo nie dociera do mnie – co robić?
Jeżeli przesyłka została wysłana Pocztą Polską, prosimy w pierwszej kolejności o kontakt z Urzędem Pocztowym, czasami przesyłka jest dostarczona, gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. W przypadku braku przesyłki na poczcie należy skontaktować się z nami. Zaginięcie przesyłki zdarza się niezwykle rzadko. Jeśli upłynęło 14 dni od nadania przesyłki zostaje złożona przez nas reklamacja, która jest rozpatrywana przez Pocztę w terminie ok. dwóch tygodni.
Jeżeli paczka została wysłana kurierem, prosimy o sprawdzenie jej statusu na stronie DHL, podając otrzymany wcześniej numer przesyłki. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z nami.
16. Co zrobić kiedy zakupiony towar okaże się wadliwy?
Oferowane przez nas towary są objęte gwarancją producenta i dostarczane z odpowiednimi kartami gwarancyjnymi. W przypadku niektórych marek podstawą do gwarancji jest jedynie dowód zakupu (faktura). Dlatego prosimy o staranne przechowywanie dokumentów zakupu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego lub niekompletności zawartości przesyłki prosimy o kontakt ze Sklepem.
17. Jakie są dodatkowe koszty związane z zakupem towaru?
Dodatkowym kosztem jest jedynie koszt przesyłki, który jest doliczany automatycznie przez nasz system do kwoty wartości zakupów.
18. Zapomniałem hasło do logowania – co robić?
Podczas logowania zaznacz opcję „zapomniałem hasła” - zostanie ono automatycznie wysłane na podany przez Ciebie przy rejestracji adres e-mail.